آمادگی جهاددانشگاهی برای مشارکت در توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی 
کد خبر: 4156204
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی تأکید کرد:

آمادگی جهاددانشگاهی برای مشارکت در توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی 

اکبر شوقی، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی به همراهان مجموعه بهزیستی کشور اظهار کرد: این سازمان آمادگی خود را در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی اعلام می‌کند.

اکبر شوقی، معاون پشتیبانی جهاددانشگاهی اذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اکبر شوقی، معاون پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی استان، امروز، 28 تیرماه، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی به همراهان مجموعه بهزیستی کشور اظهار کرد: این سازمان آمادگی خود را در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی اعلام می‌کند.

وی با اشاره به خدماتی که سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی به افراد تحت پوشش بهزیستی ارائه می‌دهد، گفت: طی سال گذشته 100 نفر از این افراد از خدمات آموزشی کوتاه مدت تخفیف‌دار این سازمان بهره‌مند شدند.

شوقی با اشاره به گستره فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اشتغال، کارآفرینی و پزشکی و درمانی اظهار کرد: در تمامی سطوح آمادگی همکاری با نهادهای مربوطه برای رفع بخشی از مشکلات مددجویان بهزیستی را داریم. 

معاون پشتیبانی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان، این امکان وجود دارد که افراد تحت پوشش بهزیستی با بهره‌مندی از تخفیف‌ها و تسهیلات خاص، در این دوره‌ها شرکت کرده و با گواهی معتبر جهاددانشگاهی وارد بازار کار شوند. 

وی همچنین در خصوص انتقال نتایج پژوهش‌های انجام شده در مراکز پژوهشی و افکارسنجی این سازمان برای رفع مشکلات مددجویان بهزیستی اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام
captcha